English Прапір English Italiano Прапір Italiano Español Прапір Español Français Прапір Français Deutsch Прапір Deutsch Português Прапір Português Ελληνικά Прапір Ελληνικά Nederlands Прапір Nederlands Polski Прапір Polski Čeština Прапір Čeština 中文 Прапір 中文 日本語 Прапір 日本語 हिन्दी Прапір हिन्दी اللغة العربية Прапір اللغة العربية Русский Прапір Русский Українська Прапір Українська עִברִית Прапір עִברִית Türk Прапір Türk Latvietis Прапір Latvietis Dansk Прапір Dansk Norsk Прапір Norsk Íslenska Прапір Íslenska 한국어 Прапір 한국어 Suomen Прапір Suomen Gaeilge Прапір Gaeilge Bahasa Melayu Прапір Bahasa Melayu Svenska Прапір Svenska
Користувач ІконкаУвійти
Українська Прапір Українська

Увійти

 

Звіти

Як створити звіт у онлайн базі даних QuintaDB

Звіт - це вибірка даних із таблиці за заданими критеріями. Інакше кажучи - це уявлення даних, що зберігається у базі як окремий об'єкт, але при цьому не є самостійним. Можна сказати, що це "віртуальна" (логічна) таблиця, створена з урахуванням "справжньої" таблиці. Зі звітами можна працювати як зі звичайною таблицею: читати, редагувати та створювати нові записи. Вміст звітів змінюється динамічно виходячи з даних, що у реальних таблицях. Будь-які зміни даних у таблиці негайно з'являться у всіх звітах. Одна таблиця може містити безліч звітів.

Звіт створюється шляхом збереження результатів пошуку, фільтрації чи групування. Створений звіт або віджет звіту можна налаштувати та вбудувати у свій сайт, так само як і віджет бази даних (таблиці).
Застосування звітів дає наступні переваги:
  • Спрощується робота з додатком шляхом систематизації та оптимізації даних;
  • Полегшується пошук потрібних записів. Пошук за базою даних може містити безліч критеріїв. Щоб не виконувати складний пошук щоразу повторно, достатньо створити звіт із готовою вибіркою даних;
  • Стає зручніше приховати від користувачів зайві дані;
  • Спрощується налаштування прав доступу для користувачів;
  • Можна створювати звіти для показу результатів роботи у зручному для друку вигляді.

Використовуючи даний приклад, ви навчитеся створювати власні звіти з таблиць. Розглянемо таблицю "Продажі" із додатку "Магазин побутової техніки". Маємо кілька замовлень з різними статусами. Для зручності використовуємо правила форматування, для стовпчика "Статус":
Таблиця замовлень
Спершу створимо два окремих звіти для відправлених замовлень та тих, що готуються до відправлення. Для цього треба виконати пошук по колонці "Статус":
Результати пошуку
Щоб на основі результатів пошуку створити звіт, треба натиснути на кнопку "Зберегти звіт" та вказати назву для звіту. Тепер у цей звіт будуть потрапляти лише записи, у яких колонка "Статус" містить значення - "Готується до відправлення". Це можуть бути як нові записи, так і створені раніше, в яких змінився статус.
Створений звіт
Зверніть увагу, що правила форматування, які ми створювали раніше для таблиці "Продажі", не застосовуються до звіту. Це зроблено для того, щоб у кожному окремому звіті ви могли налаштувати особливе форматування. Наприклад, у цьому звіті  немає сенсу виділяти колонку статус, але можна позначити замовлення вище за 10 000 грн. За аналогією створимо звіт для замовлень зі статусом "Відправлений". Змінюючи статус замовлення, записи можуть переміщатися з одного звіту до іншого.

Якщо вам потрібно сховати зайві колонки: відкрийте потрібний звіт та вкладку Колонки:
Вкладка колонки
Тут ви зможете не лише сховати колонки, а також змінити їх назву для Віджета звіту та змінити порядок колонок.
Меню Колонки
У меню Віджет звіту можна налаштувати функції віджета, змінити дизайн (вкладка "Дизайн") та отримати код для вбудування на вебсторінці (вкладка "Інтеграція").
Віджет звіту
Окрім пошуку, звіт можна створити після групування або фільтрації записів по автору:
Згрупований звіт
Пам'ятайте, що у будь-який час, ви можете змінити назву, клонувати звіт або змінити параметри, за якими формується звіт. Для цього відкрийте контекстне меню, поруч із назвою звіту:
Редагування звіту
Зверніть увагу: групованні звіти неможливо експортувати в Excel, лише у PDF.