Увійти

Увійти

 

Клієнтський Портал

Клієнтський портал в QuintaDB - це відмінний спосіб для компанії або організації дозволити своїм клієнтам здійснювати вхід на свій виділений внутрішній веб-портал. Надати обмежений доступ до відкритих даних з різними правами доступу.

Клієнтський Портал в QuintaDB - це відмінний спосіб для компанії або організації дозволити своїм клієнтам здійснювати вхід на свій виділений внутрішній веб-портал. Надати обмежений доступ до відкритих даних з різними правами доступу.

Замість того, щоб створювати свої власні механізми аутентифікації та безпеки, ви можете використовувати Клієнтські Портали в QuintaDB. Ваші користувачі зможуть зареєструватися на вашому порталі замість того, щоб створювати акаунт на сервісі Quintadb.com.ua.

Ваші клієнти зможуть авторизуватися на порталі та отримати доступ до відкритих їм модулів (таблицям, звітам, формам, графікам, мапам і календарям), додавати дані. І, що дуже важливо, переглядати і редагувати дані які тільки вони самі додали (якщо ви використовуєте опцію 'Доступ тільки до власних записів', в іншому випадку користувач буде бачити всі дані).

У підсумку, Клієнтський Портал дає можливість створити додаток, який повністю брендований під вашу компанію.

Отже, ви хочете створити базу даних з можливістю реєстрації, вхід за логіном і паролем, можливістю активувати обліковий запис і відновити пароль при необхідності.

Щоб створити такий портал просто дотримуйтесь інструкцій нижче.

1. Створення порталу

2. Доступ до модулів

3. Налаштування порталу (вибір типу аутентифікації, полів для входу і реєстрації, завантаження логотипу) і можливості інтеграції

4. Сповіщення

5. Користувачі & Права доступу

6. Налаштування прав доступу

7. Портал для зареєстрованих користувачів

8. Портал для веб-користувачів

9. Як зв'язати записи і акаунти користувачів порталу

 

1. Створення порталу

Перебуваючи в середині проекту перейдіть у модуль "Портали" і натисніть на плитку "Створити новий портал". Далі вам потрібно надати назву порталу і він буде створений.

2. Доступ до модулів

На другому кроці потрібно обрати модулі, які будуть відкриті користувачам порталу. Ви можете вибрати форми, таблиці, звіти, діаграми, календарі, мапи і файли.

3. Налаштування порталу (вибір типу аутентифікації, полів для входу і реєстрації, завантаження логотипу) і можливості інтеграції

Після того, як ви визначились з модулями порталу ви побачите вкладки: "Налаштування", "Інтеграція" і "Передперегляд".

3.1 У вкладці "Інтеграція" можна знайти всі доступні методи вбудовування порталу (iframe-код, JavaScript-код) на ваш сайт у вигляді віджета. Або просто використовуйте пряме посилання на портал.

3.2 У вкладці "Налаштування" можна вибрати мову порталу. На даний момент доступні такі мови: українська, англійська, німецька, російська.

Також ви можете завантажити логотип, який буде відображатися зліва вгорі порталу, обрати вигляд для модулів Список або Плитка.

Але, найважливіше, це вибрати тип захисту порталу. Він може бути:

1 БЕЗ аутентифікації. БУДЬ-ЯКИЙ ВЕБ-КОРИСТУВАЧ ЗМОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ ПОРТАЛ.

2 БАЗОВА HTTP аутентифікація. ВСТАНОВІТЬ ОДНУ ПАРУ ЛОГІНУ І ПАРОЛЮ ДЛЯ ЗАХИСТУ ПОРТАЛУ.

3 ПОТРІБЕН ВХІД. КОРИСТУВАЧ МАЄ БУТИ ЗАРЕЄСТРОВАНИЙ НА ПОРТАЛІ, ЩОБ ОТРИМАТИ ДОСТУП ДО НЬОГО.

Якщо ви активуєте реєстрацію на порталі (третій варіант авторизації), то на порталі з'являться сторінки:

- Авторизація на порталі

- Реєстрація на порталі

- Відновлення паролю

 

Також у вас буде можливість додати поле Компанія до стандартних полів Логін і Пароль на формах реєстрації та авторизації. Це може бути корисним, якщо у користувачів однакові логіни, але працюють вони в різних компаніях.

3.3 Ви можете вказати поля для авторизації (на формах реєстрації та входу на веб-портал), які будуть доступні, а також задати їх назви.

Можна окремо налаштувати поля на Реєстраційній формі та формі Входу. Нижче показані поля для форми реєстрації в клієнтському порталі:

Також можна обрати доступні поля на формі входу:

Для поля "Компанія або організація" можна створити список компаній і це поле буде показано на формах реєстрації та входу у вигляді випадаючого переліку.

Щоб можна було здійснювати вхід на портал, має бути вибрано хоча б одне поле.

Поле "Е-mail, номер телефону або логін" може приймати всі перераховані значення і автоматично їх зберігати в акаунті користувача і використовувати для входу.

Або ж можна вимкнути це поле і використовувати одне або всі три інших поля Логін, E-mail або Телефон.

Також на реєстраційній формі можна використовувати поля Вулиця, Місто, Область і Індекс.

 

4. Сповіщення

На вкладці "Сповіщення" можна редагувати шаблони e-mail і sms повідомлень, які будуть отримувати зареєстровані користувачі для активації і відновлення доступу.

Ви можете налаштувати сповіщення при реєстрації нового користувача.

5. Користувачі & Права доступу

На вкладці "Користувачі & Права доступу" можна переглядати всі акаунти зареєстровані на порталі, групи користувачів. Створювати нові та видаляти.

5.1 Натиснувши на кнопку "Додати користувачів в портал" ви зможете додати нових користувачів в портал вказавши їх емейли або логіни і права доступу.

Також, ви можете створити нову групу. При використанні групи користувачів немає необхідності кожного разу призначати права доступу новим користувачам. Достатньо буде додати їх до групи з встановленими правами.

На сторінці «Створити нову групу» ви можете надати ролі користувачам. Це можуть бути "Тільки читання", "Читання і запис", а також "Читання, запис і видалення записів".

На цьому етапі ви можете надати доступ лише до власних записів, а також вказати чи будуть доступні для користувачів такі функції як Експорт даних, Клонування записів, Друк, Редагування записів, Пошук і Групування.

Найважливіший пункт - "Доступ лише до власних записів". Користувачі будуть бачити тільки записи, додані ними, в іншому випадку, клієнти зможуть бачити всі записи таблиці.

Тепер можна додати користувачів до групи. Для цього потрібно клікнути по плитці з назвою групи.

Далі потрібно клікнути на плитку "Додати користувачів в групу".

Щоб додати користувачів, потрібно ввести їх e-mail адреси або логін (по одному на рядок).

За бажанням ви можете надіслати запрошення на емейл та відредагувати шаблон листа-запрошення.

Таким саме чином, ви зможете додати користувачів з власними налаштуваннями прав доступу.

Після створення таких акаунтів ви знайдете плитку "Користувачі без групи" на сторінці "Групи користувачів".

Зверніть увагу, що по замовченню пароль відповідає логіну/емейлу користувача. Ви можете редагувати акаунт користувача порталу у групі.

Натисніть на плитку користувача.

Далі натисніть на кнопку "Акаунт".

На цій сторінці ви зможете встановити новий пароль та додати всю необхідну інформацію користувача:

6. Налаштування прав доступу

Ви можете налаштувати права доступу по замовчуванню для нового користувача. Натисніть на кнопку з відповідною назвою на сторінці "Групи користувачів".

Таким чином, ви можете контролювати рівень доступу для нових зареєстрованих користувачів порталу.

Ви можете контролювати доступність окремих функцій, таких як: Експорт даних, Клонування записів, Друк, Редагування записів, Пошук і Груповання.
Дозволи по замовчуванню також можуть бути встановлені для таблиці або звіту.

І навіть налаштувати доступ на рівні полів. Тобто приховати деякі поля на формі і таблиці.

6.1 В будь-який час у вас є можливість змінити права доступу для групи користувачів або окремого користувача. 

Відкрийте групу користувачів (або виберіть користувача без групи) і натисніть на кнопку "Налаштування".

На наступній сторінці ви можете змінити права доступу для таблиць і звітів групі користувачів. Натисніть на іконку «Редагувати».

Щоб змінити доступ на рівні полів, клікніть на посилання з відповідною назвою.

7. Портал для зареєстрованих користувачів

Портал для авторизованого користувача виглядатиме наступним чином:

Якщо у клієнта є акаунт, то праворуч згори буде меню "Акаунт", де можна в будь-який момент змінити пароль, ім'я, емейл, телефон, завантажити аватар або видалити акаунт.

Для зареєстрованих і авторизованих користувачів, таблиці і форми будуть виглядати так само як і для звичайних користувачів або командних користувачів QuintaDB в меню "Записи".

 

8. Портал для веб-користувачів

Для веб-користувача (портал без аутентифікації) внутрішні модулі будуть відображатися у вигляді віджетів. Їх можна налаштувати в меню "Віджет форми"/"Віджет таблиці" для будь-якої форми, таблиці або звіту.

9. Як зв'язати записи і акаунти користувачів порталу

Припустимо ви вже створили портал, додали користувачів або вони зареєструвалися самі. Кожен з користувачів може працювати тільки зі своїми записами.

Але що, коли ці записи вже існують в ваших таблицях або ж вони знаходяться в CSV або Excel файлах?

У QuintaDB є два способи зв'язати записи і акаунти користувачів.

1. У меню "Записи" можна виділити потрібні записи і в випадаючому списку під назвою "Дії" обрати "Змінити власника запису".

На наступній сторінці оберіть нового власника запису.

2. Другий спосіб - це використання Імпорту та колонки "Автор запису".

Насамперед вам потрібно включити додаткову системну колонку "Автор запису". Меню "Записи" - "Налаштування".

Після того, як ви активуєте цю опцію, в вашій таблиці з'явиться нова системна колонка "Автор запису", в якій буде вказано хто створив запис і кому він належить.

Тепер, використовуючи імпорт з Excel або CSV файлів, ви можете пов'язувати записи і акаунти користувачів порталу.

Головне, щоб в вашому файлі була колонка "Автор запису" і в ній знаходилися точні назви акаунтів.

Результатом будь-якого з цих способів стане поява нових записів для авторизованого користувача порталу.


Будь ласка, увійдіть в QuintaDB, щоб мати можливість залишати коментарі
Поділитись обговоренням в соціальних мережах: