English
Italiano
Español
Français
Deutsch
Português
Ελληνικά
Nederlands
Polski
Čeština
中文
日本語
हिन्दी
اللغة العربية
Русский
Українська
עִברִית
Türk
Latvietis
Dansk
Norsk
Íslenska
한국어
Suomen
Gaeilge
Bahasa Melayu
Svenska
Українська
За допомогою цього веб-додатку, ви можете відстежувати хід виконання поточних проектів, а також аналізувати історію взаємодій з партнерами та клієнтами. Додаток дозволяє вносити необмежену кількість проектів, виділяти найважливіші та встановлювати дедлайни. База даних містить таблиці та звіти, згруповані за статусом та окрему форму для роботи з технічним завданням від клієнта. Розумні нагадування допоможуть не пропустити дедлайн. Контролюйте хід виконання проектів кожному етапі. Аналізуйте роботу виконавців, щоб підвищити ефективність роботи.
Формуйте базу даних клієнтів та виконуйте розсилку з персоналізованими пропозиціями та акціями. За допомогою готових шаблонів ви можете виставити рахунок клієнту, а також надіслати його поштою або вивести на друк.