За допомогою цього веб-додатку, ви можете відстежувати хід виконання поточних проектів, а також аналізувати історію взаємодій з партнерами та клієнтами. Додаток дозволяє вносити необмежену кількість проектів, виділяти найважливіші та встановлювати дедлайни. База даних містить таблиці та звіти, згруповані за статусом та окрему форму для роботи з технічним завданням від клієнта. Розумні нагадування допоможуть не пропустити дедлайн. Контролюйте хід виконання проектів кожному етапі. Аналізуйте роботу виконавців, щоб підвищити ефективність роботи.
Формуйте базу даних клієнтів та виконуйте розсилку з персоналізованими пропозиціями та акціями. За допомогою готових шаблонів ви можете виставити рахунок клієнту, а також надіслати його поштою або вивести на друк.