В QuintaDB є можливість автоматизувати бекапи проектів і файлів
на пошту та
FTP.
Для цього потрібно перейти в
Налаштування проекту, яке можна знайти на сторінці
"Модулів" вашого додатку:
Або в боковому меню:
Відкривши налаштування проекту ви побачите вкладку
"Бекап":
На цій вкладці є можливість створити задачу для автоматизації резервного копіювання.
Ви можете запланувати бекап Проекту або Файлів.
В
Бекапі проекту будуть збережені всі налаштування проекту, його структура і дані в форматі JSON.
Бекап файлів включатиме окремі архіви з файлами кожної таблиці, а також - бекап модулю Файли.
Бекап буде приходити на введену пошту:
Або на ваш FTP сервер:
Ви можете обрати як
FTP, так і
SFTP сервер. В обох випадках потрібно ввести адресу серверу, режим з'єднання, логін, пароль та опціонально - директорію.
Директорія має бути в форматі, як і на скріншоті, тобто закінчуватись знаком слеш (/).
У вкладці
"Час" задається день тижня (або Щодня), час і часовий пояс. І саме в цей час буде автоматично запускатись резервне копіювання проекту.
Заплановані бекапи можна в будь-який момент відредагувати, видалити або запустити вручну:
Автоматизація бекапів доступна лише для користувачів з Платним типом акаунту.
При бекапі проекту будуть використовуватись ресурси
"Експортовані записи" відповідно до вашого тарифного плану.
А при Бекапі Файлів -
"Експортовані Файли".
При бекапі на пошту, приходитимуть листи з архівами в форматі ZIP.
Якщо архів має розмір більше 1 Гігабайта, то він буде розбитий на декілька частин по 1 Гб кожен.
Вкладення до листа не може бути більше ніж 20 Мегабайт, тому якщо архів буде більшим - ви отримаєте посилання, за яким зможете скачати увесь архів.
Зверніть увагу, що посилання буде дійсним протягом 24 годин.
Про те, як
відновлювати проект, файли та робити бекап вручну можна дізнатись
тут.