Опис функцiї E-mail розсилки по базі даних, за допомогою якої можно повiдомлювати користувачiв про рiзнi подiї. Шаблон розсилки можна зберегти, щоб використовувати його потiм ще раз. Для розсилки система бере емейли напряму з таблицi.
У даній статті ми розповімо про функціонал, завдяки якому можна створювати шаблони листiв у віртуальному редакторі, який дозволяє вставляти і графіку, і форматувати текст, і додавати файли, а потiм розсилати цi листи по базi даних. Фактично, це дозволяє відправляти поштові розсилки прямо в QuintaDB.
Щоб скористатись цією функцією, треба мати на формi хоча б одне поле з типом "E-mail адреса". Заходимо в меню "Записи". Спочатку треба обрати записи, по яким буде iти розсилка.
Пiсля цього обираємо "Дiї" - "E-mail-розсилка базою даних". Відбудеться перенаправлення на сторінку з формою для розсилання повідомлень електронною поштою. На сторiнцi треба заповнити поля. Для старту розсилки натиснiть кнопку "Вiдiслати".
Зверніть увагу на доступні поля:
E-mail одержувача (-чів): у цьому випадаючому списку будуть перераховані всі колонки бази даних, якi мають тип "E-mail".
Тема листа: в темі листа потрібно ввести зрозумілий опис E-mail-розсилки.
Лист: сам текст листа, який може бути налаштований в текстовому редакторі на зразок Word-у. Фактично, власник бази даних може відформатувати текст так, як завгодно. Також слід зауважити, що в системі є можливість вставляти дані з бази даних прямо в лист. Це робиться шляхом вставляння назв колонок у форматі |Назва колонки|.
Тобто замість "Вітаємо, шановний користувач!" можна написати "Вітаємо |Ім'я|", де Ім'я - це назва колонки. І в результаті в кінцевому E-mail-повідомленні буде надіслано "Вітаємо, Вася Пупкін" або будь-яке інше ім'я, яке є в обраній БД.
Відправник: відправник листа. Це необхідно для того, щоб замість "QuinaDB" в темі листа люди бачили вашу електронну адресу і назву вашої компанії.
Відповідати на цей емейл (reply to): E-mail для зворотного зв'язку з відправником розсилки.
Ми сподіваємося, що вам сподобається ця нова функція, яка допоможе налаштувати відмінний зворотній зв'язок з вашими клієнтами і зробити їх більш толерантними до вашого Інтернет-проекту.