Про ресурси на сервісі QuintaDB
Кількість ресурсів на вашому акаунті залежить від обраного тарифного плану.
Щоб переглянути статистику використаних та доступних ресурсів, перейдіть в меню "Акаунт" і відкрийте пункт "Оплата та Статистика". На наступній сторінці перейдіть у вкладку "Статистика".
Важливо: у статистиці відображається кількість використаних ресурсів абсолютно з усіх додатків, форм і таблиць, які є на вашому акаунті. Наприклад, якщо у вашому Додатку 1 - 200 записів та 100 Mb завантажених файлів, а у Додатку 2 - 50 записів та 10 Mb файлів, то у статистиці буде відображено загальну кількість - 250 записів і 110 Mb.
Загальна кількість створених та доступних записів на вашому акаунті.
Загальна кількість полів на всіх створених формах.
Загальна кількість файлів з усіх додатків. Включаючи колонки "Файл", "Фотографія" та модуль Файли. Також, зверніть увагу, що згенеровані зображення QR або штрих-коду в таблиці також рахуються.
За посиланням "Статистика" можна переглянути докладний список.
Загальна кількість створених і доступних звітів.
Загальна кількість діаграм і графіків.
Загальна кількість створених мап.
Загальна кількість календарів.
Загальна кількість експортованих записів. За посиланням, доступний лог експорту.
Зверніть увагу: кількість експортованих записів на акаунті, незалежно від тарифу, оновлюється кожного першого числа місяця. При цьому не важливо, якого числа було сплачено тариф. Наприклад, 29 листопада ви придбали тарифний план Стандарт, на якому доступно 6 000 експортованих записів. Протягом наступних днів ви експортували 3 000 записів, але 1 Грудня знову будуть доступні 6 000 записів.
Якщо ви витратили всі доступні експортовані записи, ви можете перейти на наступний тариф і система автоматично перерахує термін дії вашого облікового запису з урахуванням нового тарифного плану. Або зачекайте на початок наступного місяця, коли ресурси знову оновляться. Те саме стосується обсягу експортованих файлів. Подивитись детальну таблицю доступних ресурсів на тарифах можна тут.
Загальна кількість створених правил для полів.
Кількість всіх правил форматування, які використовуються у таблицях та звітах.
Загальна кількість створених дій по умові.
Загальна кількість створених нагадувань по базі даних.
Кількість всіх членів команди, запрошених для спільної роботи із додатками. За посиланням можна переглянути всіх членів команди та додатки, до яких вони мають доступ.
Кількість всіх користувачів порталів.
У цьому блоці йде підрахунок надісланих листів через сервіс. До нього входять:
Зверніть увагу: кількість доступних e-mail на акаунті, незалежно від тарифу, оновлюється кожного першого числа місяця. При цьому не важливо, якого числа було сплачено тариф. Наприклад, 29 листопада ви придбали тарифний план "Стандарт", на якому доступно 500 e-mail. Протягом наступних днів ви використали 300 e-mail відправок, але 1 Грудня знову будуть доступні 500 e-mail на вашому акаунті.
Якщо ви витратили всі доступні e-mail відправки, то ви можете перейти на наступний тариф і система автоматично перерахує термін дії вашого акаунту з урахуванням нового тарифного плану. Або зачекайте на початок наступного місяця, коли ресурси знову оновляться. Сплатити додаткові e-mail у будь-який час можна тільки на тарифі "Бізнес Unlim".
У цьому блоці йде підрахунок надісланих SMS через сервіс. SMS є додатковим ресурсом, який можна придбати окремо на сторінці тарифів. До нього можуть входити:
У цьому блоці підраховано всі API викликів.
Зверніть увагу: кількість доступних API викликів на акаунті, незалежно від тарифу, оновлюється кожного першого числа місяця. При цьому не важливо, якого числа було сплачено тариф. Наприклад, 29 листопада ви придбали тарифний план Стандарт, на якому доступно 5 000 API викликів. Протягом наступних днів ви використали 300 API викликів. 1 Грудня знову будуть доступні 5 000 API викликів на вашому акаунті.
Якщо ви витратили всі доступні API виклики, то ви можете перейти на наступний тариф і система автоматично перерахує термін дії вашого акаунту з урахуванням нового тарифного плану. Або зачекайте на початок наступного місяця, коли ресурси знову оновляться. Сплатити додаткові API виклики в будь-який час можна тільки на тарифі "Бізнес Unlim".
Якщо ви досягли ліміту на вашому акаунті, то ви можете перейти на наступний тариф. На даний момент немає можливості сплатити різницю між тарифами. При апгрейді система автоматично перерахує термін дії вашого облікового запису, з урахуванням нового тарифу. При цьому ви не втрачаєте раніше сплачені кошти.
- Перейдіть до меню "Акаунт" – "Оплата та Статистика".
- Натисніть на кнопку Апгрейд. Кожне натискання кнопки перенаправляє на сторінку придбання наступного тарифу.
- Оберіть відповідний тариф та спосіб оплати.
Зверніть увагу: перед натисканням на кнопку Оплатити, переконайтеся, що ви пройшли перевірку 3d-secure і ввели правильні дані.