Увійти

Увійти

 

Модуль Команда. Спільна робота над БД

За допомогою даного модуля друзі, колеги зможуть разом працювати над базою даних, надаючи один одному різні права доступу до проекту.

Ми раді запропонувати вам один з найважливіших модулів онлайн сервісу QuintaDB - Команда. За допомогою даної функціональності друзі, колеги зможуть разом працювати над спільною базою даних. При цьому власник БД зможе впроваджувати різні види доступу до інформації, надавши окремі ролі кожному з користувачів.

Покрокова інструкція

1. Припустимо, у нас є проект з кількома формами, звітами, календарями, діаграмами, мапами і клієнтськими порталами. І нам потрібно надати доступ до частини цих модулів співробітникам компанії.



2. Для того щоб запросити в команду знайомого або колегу, заходимо в меню Команда.

 

На наступній сторінці можна додати користувачів в команду, а також створити Групу користувачів.

Таким чином, не буде необхідності кожного разу призначати права доступу для нових користувачів. Досить буде додати їх до групи з встановленими правами.

3. Щоб створити нову групу потрібно клікнути по плитці "Створити нову групу".

4. У формі потрібно ввести назву групи, вибрати доступні модулі і рівень доступу до них для групи.

Ви, як власник і адміністратор бази даних, в будь-який момент можете змінити рівень доступу будь-якого члена команди.

Доступні наступні ролі:


Лише читання: командний користувач зможе тільки переглядати записи в базі даних і експортувати їх в Excel-файл. Це мінімально можливий рівень доступу.
Читання і запис: користувач з такими правами зможе не тільки переглядати записи в таблиці, а й редагувати їх, додавати нові. Також доступна функція "Імпорт з Excel".
Читання, запис і конструювання: користувач з такими правами зможе редагувати зовнішній вигляд форми (дизайн) і вбудувати веб-форму в сайт, змінити функціональність (задавати правила і т.д.). Також дозволено створення нових форм (доступні тільки користувачу, який їх створив).
Адміністратор - найвищий рівень доступу. Адміністратор проекту зможе додавати, видаляти користувачів, змінювати їх права.

 

5. Ви можете обрати які саме з існуючих модулів будуть доступні групі. Наприклад, Діаграми, Календарі, Мапи і Клієнтські Портали.

Також Ви можете вказати чи зможуть нові члени команди створювати, редагувати або видаляти доступні їм модулі.

Для модуля Файли можна надати доступ до завантаження і видалення файлів або ж користувач зможе бачити тільки свої файли.

Для модуля Команда можна вказати чи можна буде видаляти інших користувачів або змінювати їм права доступу.

По завершенню потрібно клікнути на кнопку "Створити нову групу".

6. Група створена. Тепер можна додати користувачів у створену групу. Для цього необхідно відкрити групу "Менеджери" та клікнути по плитці "Додати користувачів в групу".

 



 

7. Вам необхідно знати тільки e-mail тієї людини, спільно з якою ви хочете розробляти базу даних. Ви можете запрошувати по одній людині в групу або відразу декількох.

Також ви можете додати до групи раніше запрошених користувачів з інших проектів.

За бажанням ви можете надіслати запрошення на електронну пошту. Та навіть налаштувати шаблон листа-запрошення.

На вказані E-mail адреси будуть вислані листи із запрошенням в команду. Якщо новий член команди ще не зареєстрований на сайті QuintaDB, то йому буде вислане активаційне посилання.

Як тільки користувач буде доданий в команду, в меню Мої проекти з'явиться розділ Командні проекти.

 

8. Ви в будь-який момент можете додати нових користувачів в групу, видалити або перемістити користувачів в іншу групу.

Щоб змінити рівень доступу для групи користувачів потрібно натиснути на кнопку "Налаштування".

Щоб редагувати права доступу на рівні полів клікніть по іконці редагування навпроти Таблиць

На наступній сторінці клікніть на посилання "Поля"

Та оберіть які поля для форм та колонки для таблиць приховувати чи показувати.

Можливо, у вас виникне необхідність додати користувача окремо від груп.

Для цього потрібно клікнути на кнопку "Додати користувачів в команду" на сторінці Групи користувачів.

На наступній сторінці вибрати "Додати користувачів з власними налаштуваннями прав доступу".

Після додавання користувача на сторінці "Групи користувачів" з'явиться плитка "Користувачі без групи".

Всередині ви зможете редагувати права доступу користувачів, які не перебувають в групі, а також при бажанні перенести користувача в групу.

Для того щоб подивитися перелік всіх командних користувачів, які мають доступ до акаунту, і їх приналежність до конкретного проекту, необхідно зайти на сторінку "Оплата & Статистика" та знайти блок Команда.


Будь ласка, увійдіть в QuintaDB, щоб мати можливість залишати коментарі
Поділитись обговоренням в соціальних мережах: