Як автоматизувати експорт даних на E-mail i FTP

В системі QuinaDB реалізована можливість встановлення експорту з бази даних у вигляді циклічно повторюваного завдання. Підтримується передача інформації на E-mail і FTP.

 

Отже, для того щоб встановити експорт як задачу, потрібно зробити наступне:

 

1) Зайти в QuinaDB і обрати вашу БД чи звiт (опціонально).

 

 

2) Обрати у меню пункт "Експорт даних", а потiм натиснути кнопку "Створити завдання" (у верхньому правому кутi).

 

 

3) Вiдкриється сторiнка створення, де потрібно вибрати:

 

  1.  Формат вихідного файлу (за замовчуванням Excel);
  2.  День тижня для виконання завдання;
  3.  Спосіб експорту (за замовчуванням FTP);
  4.  Заповнити необхідні дані (логіни, адреси і т.д.) для обраного способу.

 

Для збереження натиснути на кнопку "Створити".

 

 

В разі необхідності можна включити опцію "Видалити перший рядок в CSV/Excel?" для видалення заголовків з експортованого файлу.

 

 

 

Бажаєте переконатися, що все заповнено правильно? Для цього достатньо запустити завдання негайно:

 

 

За декілька хвилин вже можна перевіряти вказаний в налаштуваннях E-mail або FTP.

Online конструктор форм
Створити Online Базу Даних

Підтримка користувачів
Контакти
Про систему
Команда

QuintaDB.com
QuintaDB.ru
QuintaDB.com.ua
Умови користування
Конфіденційність

Увесь текст & дизайн захищений © 2008 - 2018 QuintaDB. Всі права захищені.

Насолоджуйтесь рештою вашого Вівторка!