English Español Deutsch Italiano Polski Nederlands Português Français 中文 日本語 हिन्दी اللغة العربية Русский Українська עִברִית Ελληνικά Türk Latvietis Dansk Norsk Íslenska 한국어 Suomen Gaeilge Bahasa Melayu Svenska Čeština
Увійти
Українська

Увійти

 

Як автоматизувати експорт даних на E-mail i FTP

Як автоматизувати експорт даних на E-mail i FTP

В системі QuinaDB реалізована можливість встановлення експорту з бази даних у вигляді циклічно повторюваного завдання. Підтримується передача інформації на E-mail і FTP.

 

Отже, для того щоб встановити експорт як задачу, потрібно зробити наступне:

 

1) Зайти в QuinaDB і обрати вашу БД чи звiт (опціонально).

 

 

2) Обрати у меню пункт "Експорт даних", а потiм натиснути кнопку "Автоматизація експорту даних".

 

 

3) Вiдкриється сторiнка створення, де потрібно вибрати:

 

  1.  Формат вихідного файлу (за замовчуванням Excel);
  2.  День тижня для виконання завдання;
  3.  Спосіб експорту (Email, FTP, SFTP);
  4.  Заповнити необхідні дані (логіни, адреси і т.д.) для обраного способу.

 

Для збереження натиснути на кнопку "Створити".

 

 

В разі необхідності можна включити опцію "Видалити перший рядок в CSV/Excel?" для видалення заголовків з експортованого файлу.

 

Бажаєте переконатися, що все заповнено правильно? Для цього достатньо запустити завдання негайно:

 

 

За декілька хвилин вже можна перевіряти вказаний в налаштуваннях E-mail або FTP.


Будь ласка, увійдіть в QuintaDB, щоб мати можливість залишати коментарі
Поділитись обговоренням в соціальних мережах: