В системі QuinaDB реалізована можливість встановлення експорту з бази даних у вигляді циклічно повторюваного завдання. Підтримується передача інформації на E-mail і FTP.
Отже, для того щоб встановити експорт як завдання, потрібно зробити наступне:
- Відкрийте вашу таблицю або звiт.
- Оберіть у меню пункт "Експорт", а потiм натисніть на кнопку "Автоматизація експорту даних".
- Натисніть на область "Створити завдання".
Вкладка "Налаштування"
- Оберіть спосіб експорту: Email, FTP, SFTP;
- Оберіть формат вихідного файлу: Excel або CSV;
- Заповніть необхідні дані (логіни, адреси, тощо) для обраного способу.
Вкладка "Час"
- Вкажіть день, час та часовий пояс для виконання завдання.
Вкладка "Додаткові опції"
- Вкажіть назву файлу.
- Використовуючи опцію "Надсилати файл з назвою: 'Назва форми + ddmmyyy'" ви будете отримувати xls файл з актуальною назвою на свою e-mail адресу або ftp. Це зручно в тому випадку, якщо вам часто доводиться змінювати назву форми.
- Щоб перевести дату у формат Unix-часу, активуйте опцію "Конвертувати дати в таблиці в Unix timestamp?".
- За необхідності можна включити опцію "Видалити перший рядок у CSV/Excel?" для видалення заголовків із експортованого файлу.
- Натисніть на кнопку "Створити".
Щоб переконатися, що все заповнено правильно, можна натиснути на кнопку "Запустити зараз". За кілька хвилин можна перевіряти email або ftp.