English Прапір English Italiano Прапір Italiano Español Прапір Español Français Прапір Français Deutsch Прапір Deutsch Português Прапір Português Ελληνικά Прапір Ελληνικά Nederlands Прапір Nederlands Polski Прапір Polski Čeština Прапір Čeština 中文 Прапір 中文 日本語 Прапір 日本語 हिन्दी Прапір हिन्दी اللغة العربية Прапір اللغة العربية Русский Прапір Русский Українська Прапір Українська עִברִית Прапір עִברִית Türk Прапір Türk Latvietis Прапір Latvietis Dansk Прапір Dansk Norsk Прапір Norsk Íslenska Прапір Íslenska 한국어 Прапір 한국어 Suomen Прапір Suomen Gaeilge Прапір Gaeilge Bahasa Melayu Прапір Bahasa Melayu Svenska Прапір Svenska
Користувач ІконкаУвійти
Українська Прапір Українська

Увійти

 




Онлайн додаток для управління персоналом (HR)



Менеджмент бази даних працівників

Цей веб-додаток буде корисним для малого та середнього бізнесу. База даних співробітників містить всю необхідну інформацію - контакти, особисту інформацію, скан-копії паспортів, номери страхувань тощо. Детальна структура дозволяє новачкам не губитися і легко розібратися в організації компанії. При додаванні та редагуванні будь-яких даних каталоги генеруються та оновлюються автоматично. За допомогою адаптації під різні пристрої, ви і ваші менеджери зможуть обробити і доповнити дані в будь-який момент і в будь-якому місці. Достатньо мати пристрій з доступом в інтернет. Усі дані зберігаються на сервері QuintaDB.

Можливості додатку

Всі інструменти для управління бд співробітників доступні для максимальної користі:

Внутрішня CRM система підприємства

За допомогою SMS та E-mail повідомлень і розсилок ви можете інформувати ваших співробітників про різні корпоративні події - майбутні зустрічі, зміни дати відпустки, ювілеї та інше.