English Прапір English Italiano Прапір Italiano Español Прапір Español Français Прапір Français Deutsch Прапір Deutsch Português Прапір Português Ελληνικά Прапір Ελληνικά Nederlands Прапір Nederlands Polski Прапір Polski Čeština Прапір Čeština 中文 Прапір 中文 日本語 Прапір 日本語 हिन्दी Прапір हिन्दी اللغة العربية Прапір اللغة العربية Русский Прапір Русский Українська Прапір Українська עִברִית Прапір עִברִית Türk Прапір Türk Latvietis Прапір Latvietis Dansk Прапір Dansk Norsk Прапір Norsk Íslenska Прапір Íslenska 한국어 Прапір 한국어 Suomen Прапір Suomen Gaeilge Прапір Gaeilge Bahasa Melayu Прапір Bahasa Melayu Svenska Прапір Svenska
Користувач ІконкаУвійти
Українська Прапір Українська

Увійти

 




Онлайн додаток підтримки клієнтів



Ваш вірний помічник для роботи з клієнтами

Додаток дозволяє моніторити звернення користувачів, автоматизувати завдання, що повторюються, і розподіляти відповідальність між менеджерами. Адаптивність під різні пристрої, допоможе вам забезпечити клієнтам швидку та якісну підтримку в будь-якій точці світу, навіть зі смартфона. За допомогою гнучких налаштувань прав доступу, ви можете забезпечити роботу в команді. Відстежуйте активність користувачів та ефективність роботи менеджерів за допомогою віджетів на дашборді.

Сповіщення та інтеграція з іншими сервісами

Отримуйте SMS та E-mail повідомлення про нові звернення, а також робіт розсилки по базі даних користувачів, щоб повідомити про технічні роботи або про інші важливі події. За бажанням, за допомогою QuintaDB API та Вебхуків ви зможете налаштувати інтеграцію вашої бази даних з месенджерами, такими як Telegram, WhatsApp та іншими.