Додаток дозволяє моніторити звернення користувачів, автоматизувати завдання, що повторюються, і розподіляти відповідальність між менеджерами. Адаптивність під різні пристрої, допоможе вам забезпечити клієнтам швидку та якісну підтримку в будь-якій точці світу, навіть зі смартфона. За допомогою гнучких налаштувань прав доступу, ви можете забезпечити роботу в команді. Відстежуйте активність користувачів та ефективність роботи менеджерів за допомогою віджетів на дашборді.
Отримуйте SMS та E-mail повідомлення про нові звернення, а також робіт розсилки по базі даних користувачів, щоб повідомити про технічні роботи або про інші важливі події. За бажанням, за допомогою QuintaDB API та Вебхуків ви зможете налаштувати інтеграцію вашої бази даних з месенджерами, такими як Telegram, WhatsApp та іншими.