English Прапір English Italiano Прапір Italiano Español Прапір Español Français Прапір Français Deutsch Прапір Deutsch Português Прапір Português Ελληνικά Прапір Ελληνικά Nederlands Прапір Nederlands Polski Прапір Polski Čeština Прапір Čeština 中文 Прапір 中文 日本語 Прапір 日本語 हिन्दी Прапір हिन्दी اللغة العربية Прапір اللغة العربية Русский Прапір Русский Українська Прапір Українська עִברִית Прапір עִברִית Türk Прапір Türk Latvietis Прапір Latvietis Dansk Прапір Dansk Norsk Прапір Norsk Íslenska Прапір Íslenska 한국어 Прапір 한국어 Suomen Прапір Suomen Gaeilge Прапір Gaeilge Bahasa Melayu Прапір Bahasa Melayu Svenska Прапір Svenska
Користувач ІконкаУвійти
Українська Прапір Українська

Увійти

 

Чат у додатку

Розширення для порталу

Зворотній зв'язок та можливість поспілкуватися з клієнтами - важлива частина бізнесу. Використовуючи розширення "Чат" для порталу, вашим клієнтам не потрібно нікуди переходити в пошуках контактів та писати довгий email-лист. Кнопка чату буде доступна в нижньому правому куті (або де ви її розмістите). Віджет чату працює коректно на всіх пристроях і підтримує найпоширеніші способи зв'язку: Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram, Viber та інші. Достатньо натиснути на кнопку, вибрати будь-який з доступних каналів зв'язку та одразу перейти до спілкування.
чат у додатку
Давайте розберемося як додати розширення додатку.

1. Відкрийте додаток та перейдіть до порталу.
2. У правому верхньому куті відкрийте меню "Портал" - розділ "Меню".
Меню "Портал"
3. У верхньому лівому куті активуйте розширення "Чат".
активація розширення "Чат"
4. Виберіть додаток для зв'язку. Розширення підтримує прийом повідомлень із соцмереж, месенджерів, зворотні дзвінки, e-mail, персональні url-посилання, а також веб-форми вашого додатку QuintaDB. Повний список додатків доступний на будь-якому платному тарифі.

Широкий вибір додатків для зв'язку

 
  • Facebook Messenger - додаток для обміну миттєвими повідомленнями та відео. Messenger інтегрований із системою обміну повідомленнями на основному сайті Facebook та побудований на базі відкритого протоколу MQTT. Якщо користувач увійшов до свого Facebook акаунту, то всі листування зберігатимуться в Messenger. Щоб використовувати додаток, вкажіть id вашої сторінки Facebook. Наприклад: 203885449670287.
  • WhatsApp - безкоштовний сервіс обміну миттєвими повідомленнями та голосовим зв'язком по IP. Щоб використовувати месенджер WhatsApp, вкажіть номер телефону в міжнародному форматі.
  • Контактна форма - виберіть форму з поточного додатку QuintaDB. При натисканні на віджеті чату відкриється форма для заповнення у спливаючому вікні.
  • Viber - додаток-месенджер, який дозволяє відправляти повідомлення, здійснювати відео- та голосові VoIP-дзвінки через інтернет. Щоб використати месенджер Viber, вкажіть номер телефону в міжнародному форматі.
  • Snapchat - мобільний додаток обміну повідомленнями з прикріпленими фото та відео. Щоб використовувати месенджер Snapchat, вкажіть ім'я користувача.
  • LINE - додаток для смартфонів та ПК, засіб моментального обміну повідомленнями корейського походження. Для використання необхідно вказати посилання на QR-код.
  • Telegram - кросплатформова система миттєвого обміну повідомленнями з функціями VoIP, що дозволяє обмінюватися текстовими, голосовими та відеоповідомленнями, стікерами та фотографіями, файлами багатьох форматів. Для використання потрібно вказати ім'я користувача чи бота.
  • Vkontakte - соціальна мережа. Для використання потрібно вказати назву сторінки. Наприклад: vk.com/live.
  • SMS - використовується тільки для мобільних телефонів. Для використання потрібно вказати номер телефону у міжнародному форматі.
  • Slack - корпоративний месенджер із простим інтерфейсом, створений під робоче спілкування усередині команд будь-якого розміру. Slack підтримує особисті повідомлення, голосові та відеодзвінки та групові чати. Для використання необхідно вказати посилання на канал.
  • Дзвінок - канал для зв'язку з клієнтами по телефону. Для використання потрібно вказати номер телефону у міжнародному форматі.
  • E-mail - зворотний зв'язок із клієнтами електронною поштою. Для використання потрібно вказати емейл адресу.
  • Instagram - соціальна мережа для обміну фотографіями та відео. Для використання потрібно вказати ім'я користувача/сторінки.
  • Відкрити спеціальну URL-адресу - можливість вказати персональну URL-адресу для переходу.
  • Skype - безкоштовне пропрієтарне програмне забезпечення із закритим кодом, що забезпечує текстовий, голосовий та відеозв'язок через інтернет між комп'ютерами, опціонально використовуючи технології пірингових мереж, а також платні послуги для дзвінків на мобільні та стаціонарні телефони. Для використання потрібно вказати ім'я Skype облікового запису.
  • Apple Messages - додаток для обміну миттєвими повідомленнями, розроблений Apple Inc. для операційних систем macOS, iOS, iPadOS та watchOS. Для використання необхідно вказати Apple ID (телефон або пошту).
  • LinkedIn - соціальна мережа для пошуку та встановлення ділових контактів. Для використання необхідно вказати сторінку профілю.
  • Twitter - сервіс мікроблогів та соціальна мережа, в якій користувачі публікують повідомлення, відомі як «твіти», та взаємодіють з ними. Для використання потрібно вказати обліковий запис.
  • Google Maps - можливість вказати мітку на карті Google. Для використання потрібно вставити посилання з Google карти.
  • Waze - безкоштовний соціальний навігаційний додаток для мобільних пристроїв, що дозволяє відстежувати ситуацію на дорогах в режимі реального часу, прокладати оптимальні маршрути, дізнаватися про розташування радарів швидкості, отримувати інформацію та попереджати інших користувачів про зміну дорожніх умов, перешкоди, спілкуватися з іншими користувачами на карті. Для використання потрібно вказати посилання на карті Waze.
  • TikTok - сервіс для створення та перегляду коротких відео. Для використання потрібно вказати свій обліковий запис TikTok.
 

Налаштування віджету


У налаштуваннях чату ви можете вибрати один або кілька додатків для зв'язку, а також вказати спливаюче повідомлення та розташування кнопки.
  

Зробіть чат частиною вашого корпоративного стилю


Важливий аспект персоналізованого досвіду – це можливість кастомізації віджету. Ви можете змінити колір, додати логотип та іконку кнопки. Отже, зробити чат брендованим під свою компанію.
кастомізація віджету "чат"