Увійти

Увійти



Ви ще не зареєстровані?


Відновити пароль Активація

Як створити базу даних для сайту

За допомогою QuinaDB створити базу даних онлайн можливо за 5 хвилин. Вы створюєте БД у меню Форми и всі записи бази даних будуть у меню Записи. Також можно створити БД, експортуючи файли Excel чи CSV

З цієї статті Ви дізнаєтеся як за допомогою онлайн сервісу QuinaDB створити базу даних для будь-якого сайту або блогу.


На сьогоднішній день найпростіший і найшвидший спосіб створити базу для сайту - це використання онлайн сервісу QuinaDB. Переваги системи порівняно з наймом програміста очевидні, адже з нашим сервісом:

  • 1) Вам не потрібні знання мов програмування (PHP, HTML) або будь-яких веб-технологій, наприклад, MySQL;
  • 2) Весь процес створення бази даних дуже простий і займає всього кілька хвилин;
  • 3) Ви можете редагувати свою базу разом з друзями;
  • 4) Доступні такі функції, як пошук і сортування записів у базі даних, імпорт даних з Excel та експорт даних в Excel.

 

Далі на простому і всім зрозумілому прикладі ми покроково покажемо, як же самостійно створити власну базу даних будь-якої складності (в тому числі і реляційну).

 

Створюємо новий проект і веб-форму (для одного проекту ви можете створювати необмежену кількість форм). Вводимо ім'я проекту і ім'я (назву) форми, наприклад, "Доставка води".

 

Детальну інформацію щодо створення веб-форм можна знайти в статті Поля необхідні для створення онлайн-форм в генераторі форм QuinaDB.

 

Создание нового проекта и формы

 

 

Користувач перенаправляється в меню Форми. В цьому модулі слід додати поля на форму, які будуть служити колонками в майбутній таблиці. Вказуємо назву полів, обираємо їх тип, наприклад, текст, числа, файли і т.д.

 

Меню формы

 

 

Додати запис до бази даних Ви можете в меню Записи. Тиснемо на кнопку Додати новий запис і вiдкриється сторiнка з формою для введення. Заповнивши всі поля, тиснемо на кнопку Створити.

 

меню Записи (как добавить запись в базу данных)

 

 

Для роботи з створеною базою доступні наступні функції: пошук даних, фільтрація, групування, сортування.

Крім того, завжди можна експортувати всі записи в Excel файл. Для цього необхідно натиснути на відповідну піктограму. Детальна інструкція про експорт бази даних представлена в статті "Експорт даних в Excel". 

З базою даних можливо працювати спільно зі своїми колегами, друзями. Детальніше про функціональність і ролі, які можна відвести кожному конкретному користувачеві БД, тобто члену Команди читайте тут.

Щоб налаштувати функціонал форми або таблиці бази даних, переходимо в меню Форма або Таблиця роздiлу Вiджети, натиснувши на відповідну кнопку.

 

Далі для інтеграції бази даних на сайт перейдіть в меню Iнтеграцiя. В цьому модулі можна редагувати зовнішній вигляд як таблиць з даними, так і самих веб-форм. У розділах модулю Форма та Таблиця Ви знайдете ряд корисних опцій для налаштування функціональних можливостей веб-форм і баз даних.

 

Інтеграція таблиці з даними на сайт відбувається гранично просто: для цього потрібно лише скопіювати iframe-код для вставки і розмістити його на потрібній сторінці веб-проекту.

 

От і все! За декілька хвилин Ви зробили власну базу даних! Тепер Ви можете подiлитись з друзями доступом на таблицi з даними та форми.

 

 


Будь ласка, увійдіть в QuintaDB, щоб мати можливість залишати коментарі
Поділитись обговоренням в соціальних мережах: